Enviaments i devolucions

Enviaments, terminis de lliurament i despeses d’enviament.

 

Tràfecs es compromet a lliurar les comandes en perfecte estat en la direcció que ens hagis proporcionat. Tingues en compte que no acceptem lliurar comandes en apartats postals.

Els lliuraments es realitzen habitualment en un termini de 48/72 hores hàbils per a Península i es poden arribar a prolongar fins a 4 dies hàbils per a les Balears.

El termini de comptabilització és en dies hàbils espanyols des de la recepció de la comanda i pagament en el nostre sistema, i sempre que la comanda contingui tota la informació necessària per poder processar-la.

No es fan lliuraments en dissabtes, diumenges, ni en festes locals o nacionals.

Eventualment pot ser que tinguem a www.trafecscamina.cat alguns articles que, per les seves característiques, tinguin terminis de lliurament superiors als habituals. Si és així, aquests articles tindran el seu termini de lliurament particular especificat a la fitxa de producte.

Recorda que les despeses d’enviament no estan incloses en els preus dels productes.

Les despeses d’enviament són les següents:

– Tarifa plana de 5,90 euros (IVA inclòs) per a tot el territori peninsular.

– Tarifa plana de 12 euros (IVA inclòs) per les Illes Balears.

 

Transport gratuït

En triar la forma d’enviament, tens la opció de venir-ho a buscar a la botiga física sense cap cost.

En cas que una comanda superi els 80 euros (IVA inclòs) les despeses d’enviament seran GRATUÏTES per a Espanya peninsular.

En el cas de les Illes Balears, l’import de compra que dóna dret a ports gratuïts és de 120 €.

 

Devolucions de producte

 

Has de saber que per Llei (Article 71 de la Llei 3/2014 del 27 de Març) tens, com a consumidor, un termini de catorze dies naturals per exercir el dret de desistiment, és a dir, de devolució del producte pel motiu que sigui.

Tràfecs et garanteix aquest dret i a més el millora amb les següents condicions.

 

Devolucions per producte incorrecte o per producte defectuós.

Si reps un producte danyat o incomplet o el producte no es correspon amb el que vas sol•licitar, pots tornar-lo en un termini de 14 dies naturals des de la recepció sense cap cost per a tu.

Per a això, si us plau escriu un correu hola@trafecscamina.cat o contacta’ns al 93 668 31 21 de dilluns a divendres de 10h a 13:30h i de 17:00h a 20:00h.

Et reemborsarem la totalitat de l’import de la teva compra, despeses de transport incloses, en un termini de 7 dies un cop rebut i comprovat el paquet retornat, i a través del mateix mitjà de pagament que vas utilitzar en la compra.

Recorda que el producte ha de retornar en el seu embalatge original, i contenir el 100% dels documents, guies i accessoris indicats en les instruccions. No podes acceptar articles que mostrin un mal ús per part del client.

 

Resta de devolucions (pel motiu que siguin)

A Tràfecs també volem posar-te les coses fàcils en cas que vulguis retornar el producte per qualsevol altre motiu.

No ens has de donar cap explicació per a una devolució, tens 20 dies per sol·licitar-la des de la recepció del producte. Tan sols escriu un mail a hola@trafecscamina.cat sol·licitant la recollida del producte i indicant el teu número de comanda. Nosaltres ens encarreguem de tot.

Si el producte està en bon estat i és el que havies demanat però simplement no t’agrada o has canviat d’opinió, hauràs de pagar-ne els costos de transport per tal de tornar-lo. Aquest cost se’t restarà del total de l’article un cop et retornem els diners.

Recorda que el producte ha de retornar en el seu embalatge original, i contenir el 100% dels documents, guies i accessoris indicats en les instruccions. No podem acceptar articles que mostrin un mal ús per part del client.

Si un producte és retornat a Tràfecs perquè el destinatari es trobava absent en tots els intents de lliurament i no s’ha pogut acordar una nova data o lloc de lliurament amb l’operador de transport, procedim a reemborsar l’import de la comanda amb impostos, però no les despeses d’enviament.